De mark - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Greet Petersen - WaarBenJij.nu De mark - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Greet Petersen - WaarBenJij.nu

De mark

Door: Greet

Blijf op de hoogte en volg Greet

22 Juni 2014 | Nederland, Harderwijk

Had ik net een mooi verslag gemaakt, druk ik op iets en ik kan het niet meer vinden. Ik heb nu geen inspiratie meer om het verslag opnieuw ge maken.
Kort samengevat.
Vandaag een prachtige dag. Veel hulpvaardige mensen. Prachtig natuurgebied aan weerszijden van de rivier de Mark onder Breda.
Gereden afstand 120 km. Zitten nu in Lier. Mooi weer. Veel kabaal, de Belgen hebben gewonnen.

• 22 Juni 2014 - 22:44

Wil En Erna:

Nou dat hebben jullie dus al vlot gedaan; een heel mooi dag gemiddelde; houwen zo.En voorlopig ook nog mooi weer. Sterkte en de groetjes uit Gennep

• 23 Juni 2014 - 13:15

Lex Wind:

goeie reis verder!
    Als je elke dag 120 km verder komt, schiet hetv lekker op.

• 23 Juni 2014 - 14:01

Nelie En Renee:

Goed Bezig! knuffel

• 23 Juni 2014 - 14:14

Kim Bruning:

dat is al een eindje weg :D goed bezig!

dikke knuff!

• 24 Juni 2014 - 12:07

Astridenwim:

Ha Greet en Gert, wat leuk dat we jullie kunnen volgen! Tja altijd zo'n gedoe als je weer iets nieuws moet uitproberen. Maar je hebt de tijd tot in Santiago! Hoop dat je mijn laatste mail nog hebt gekregen?
    Enfin hier was het gisteravond ook herrie, goed he? Wij doen het hartstikke goed op het w.k..
    Dit was het dan even van ons, veel plezier en tot blogs!

• 24 Juni 2014 - 12:44

Ritha Cossee:

Kijk elke dag uit naar jullie reisverslag. Vind het zo stoer van jullie.
    Ritha x