Uitgewoond - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Greet Petersen - WaarBenJij.nu Uitgewoond - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Greet Petersen - WaarBenJij.nu

Uitgewoond

Door: Greet

Blijf op de hoogte en volg Greet

29 Juni 2014 | Nederland, Harderwijk

Na het ontbijt in ons eigen huisje vertrekken we op tijd. Het zal vandaag een zware dag worden zoals het boekje laat zien.
Vandaag geen enkele keer een ommetje gemaakt. Maar het was afzien. Echt geen vakantie maar gewoon heel hard werken. We hebben 108 km gefietst en kwamen uitgewoond aan in Maintenon toen we ons melden bij het office de tourisme.
Gelukkig wist de mevrouw een kamer voor ons. Dat was nog weer een behoorlijk eind monter ( klimmen). Uitgeblust beklommen we de trap naar onze kamer. Heerlijk douchen en gewoon even liggen. Na een half uurtje pitten waren we er weer. Aankleden en nu richting het chateau en proberen of we iets kunnen vinden om onze magen te vullen. Dus weer op de fiets, lopen is geen optie. Gelukkig heeft Gert de accu's een beetje opgeladen. We fietsen gewoon full power richting centrum.
Het meloen met rauwe ham smaakt heerlijk, maar bij het hoofdgerecht haak ik af en ook het toetje gaat er niet in. Gert heeft nergens last van, maar ik heb niet goed gegeten vandaag en pluk daar nu de vruchten van. Gauw terug naar de kamer en heel stil liggen, anders komt alles eruit.
Een onrustige nacht en hoe zal het morgen gaan.