Hoezo papendrecht? - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Greet Petersen - WaarBenJij.nu Hoezo papendrecht? - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Greet Petersen - WaarBenJij.nu

Hoezo papendrecht?

Door: Greet

Blijf op de hoogte en volg Greet

21 Juni 2014 | Nederland, Harderwijk

Vanmorgen klokslag 8 vertrokken. Vol goede moed. Tot Spakenburg ging alles op rolletjes. Maar daarna waren we even de weg kwijt. Uiteindelijk konden we de knooppunten niet meer vinden en zijn we op de gok verder gegaan. Maar waar ga je dan de river over. Na veel omzwervingen gingen we uiteindelijk bij Vianen weer helemaal goed.

Lekker even een koffie verkeerd bij de theetuin van Hannes Heerlijkheid en nog even en dan zal Papendrecht in zicht komen. Langs de prachtige Giese, vol mooie hortensia's, gladiolen, annabellen en lavendel. Mooie huizen met rieten daken, een beetje Engeland. Maar waar blijft Papendrecht?
Na 2 rondjes Biesbosch en onder escorte van een heel vriendelijke meneer op de fiets hebben we na 138 km Papendrecht bereikt.
Hebben heerlijke gegeten, gaan gewoon vroeg naar bed en morgen met frisse moed richting zuiden.

• 22 Juni 2014 - 08:26

Liemptjes:

Een mooie eerste etappe!

• 22 Juni 2014 - 09:27

Kim:

mooie eerste dag :) en een beetje de weg kwijt zijn hoort er ook wel bij hoor ;)

• 22 Juni 2014 - 11:28

Cor En Ellis:

Heel leuk om jullie te kunnen volgen. Een goed begin is het halve werk!!

• 22 Juni 2014 - 14:56

Arne:

Lekker overnacht?
    Veel plezier nog

• 23 Juni 2014 - 16:39

Bert En Marrie:

Jullie hebben wel het tempo er in.Morgen gaan we jullie voorbij. Dan gaan we in een dag naar Abbeville in noord west frankrijk.Kruisen we jullie route dan? Goede reis