Argentijnen - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Greet Petersen - WaarBenJij.nu Argentijnen - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Greet Petersen - WaarBenJij.nu

Argentijnen

Door: Greet

Blijf op de hoogte en volg Greet

24 Juni 2014 | Nederland, Harderwijk

Vannacht geslapen bij de Wambashoeve in Geraardsbergen. De boer had een prima ontbijt voor ons gemaakt. We kregen nog een verrassingsbroodje van hem mee. Bij het ontbijt troffen we een Argentijns echtpaar. Zij deden een rondreis door Europa en waren helemaal verrast toen ze van onze plannen hoorden. Toch wel erg handig zo'n woordenboeken app op je ipad. Ja aan luxe ontbreekt het ons niet. Met wat Spaanse woorden kwamen we wel een eindje. Ze maakten foto's van onze fietsen want dat vonden ze heel interessant.

Daarna en route. Het zat ons allemaal mee tot aan plm. 14.00 uur. De garmin liet het afweten en het routeboekje was een beetje ingewikkeld. Ja en dan raak je de weg kwijt. Maar als je de weg kwijt raakt dan kom je nog een ergens. Via vele omzwervingen zijn we nu aangeland in Fenain. Wel iets van de route maar dat pakken we morgen gewoon weer op. We zitten in een gite. Met gebruik van keuken. De Carrefour op 300 meter afstand. Even een boodschapje en we blijven gewoon op honk. de fietskleding wordt gewassen en alles is weer fris en ik heb nog steeds het gevoel dat we op fietsvakantie zijn.
Al wel een pelgrim ontmoet. Hij heet Henk. Slaapt alleen in een tentje. We hebben hem even gesproken en we hebben van hem een foto gemaakt. Die sturen we zo even aan zijn thuisfront.
Groet van ons en tot het volgende verslag.

• 24 Juni 2014 - 21:49

Elke En De Rest:

Klinkt allemaal prima, maar met jullie omzwervingen wordt het wel 3000 km!